kz ru en

Авторизация


Участвует в обсуждении


Элементы 281—300 из 1152.

Әлменова Гүлназ,
Преподаватель

Мемлекет басшысының үш тұғырлы тіл саясатын іске асыру және насихаттау мақсатында Жезқазған қаласының физика пәнінің  мұғалімдері арасында шығармашылық топ құрылған болатын. Шығармашылық топ өз жұмыс жоспарын құрып, сол жоспар бойынша жұмыс атқаруда.  Айта кетейік, 2019 жылдың қыркүйегінен бастап елімізде химия, физика, биология және информатика пәндері ағылшын тілінде оқытылады. Осыған орай мұғалімдер мен оқушыларға дайындық есебінде 7 сыныпқа арналған терминдердің  сөздігі құ...


14

Әлменова Гүлназ,
Преподаватель

Тақырыбы: Физика білгірі Мақсаты : Оқушылардың физика пәнінен алған білімдерін қолдана біліп, өз пікірлерін айта білуге, ой пікірлерін дамытып, пәнге  қызығушылықтарын арттыруға, ізденімпаздыққа тәрбиелеу Көрнекілігі:      Мультимедиялық подиум, слайдтар

Қажетті құралдар: Қорап, доп, сурет,аспаптар: Динамометр, электроскоп, мензурка

Ұққанға табиғаттың сыры терең,

14

Әлменова Гүлназ,
Преподаватель

Қызықты логикалық сұрақтар

1. Жолаушының бір ешкісі, бір капустасы, бір қасқыры бар. Ол өзеннің бір жағынан екінші жағына екі орынды қайық арқылы өтуі керек. жолаушы ешкіні, капуста және қасқырды өзеннен қалай өткізді? Қасқырды ешкімен қалдыра алмайды, ал ешкіні капустамен қалдыра алмайтыны белгілі болса?

2. Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын?  3. Менің атым Медет Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты к...


16

Әлменова Гүлназ,
Преподаватель

Халық ауыз әдебиетінің физикалық мазмұны: мақал-мәтелдердің физикалық мазмұны

Мақал-мәтел адам баласының тұрмыс тіршілігіне терең еніп, халықтың өмірін, еңбек әрекетін, оның табиғат құбылыстарымен қарым қатынасын дөп басып шынайы көрсетіп отырған. Мақал мәтелдердің ескірмес, тот баспас қасиеті оның бейнелеу, теңеу, суреттеу ерекшеліктеріне жете көңіл бөлінгендігінде. Сондықтан да, олардың зор дидактикалық және тәрбиелік мәні бар. Сонымен қатар кейбір мақал мәтел...


13

Әлменова Гүлназ,
Преподаватель

Динамика бөліміне құрылған тест сұрақтары шешілу жолдарымен. Оқушыларға көмекші құрал ретінде ұсынылады


7

Әлменова Гүлназ,
Преподаватель

І деңгей.

Паскаль заңын қатты денелерге қолдануға бола ма?

ІІ. Деңгей.

Кестені толтыр

Зат күйі            Молекулаларының қозғалысы       Қысымның бағытқа қатысты берілуі

Қатты денелер

Сұйық және газдар

ІІІ. Деңгей

Гидравликалық көтергіштің кіші поршенінің ауданы 1,2 см2, үлкенінікі 1440 см2 болып, кіші поршень...


7

Әлменова Гүлназ,
Преподаватель

Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы білімнің жаңа                                             деңгейі мен сапасына қол жеткізу жолдары

         Оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларын меңгеру - қазіргі заман талабы. ХХІ ғасыр – ақпараттық технология ғасыры. Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев &la...


8

Тасмурзаева Шынар,
Преподаватель

Мақсаты: Оқушыларға эмоция мен сезім –адамның айналадағы өміршындығына тигізер әсері туралы түсінік беру және эмоцямен сезімдерді қалай басқаруға болатындығын үйрету.

  І.  Қызығушылықты ояту.

 Сәлемдесу

Оқушылар ортаға шақырылады. Көшеде жүрген адамдардың қарбалас жүрісін саламыз. Сіз көптен кездеспеген ескі досыңызды немесе  сыныптасыңды көрдіңіз, сіз ол кісімен қалай амандасар едіңіз?

Суретте – гномдар бейнеленген. Сур...


11

Тасмурзаева Шынар,
Преподаватель

Тренингтің мақсаты:

Ата-аналарға өз баласының жетістігі, жемісі қалай келетінін түсінуге үлес қосу, балаларды ұтқыр ойлауға, шапшаң, тапқыр болуға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Көрнекіліктері: Слайд тақтасы, компьютер, плакатқа салынған шаңырақ, уық, гүл, күн суреттері түрлі-түсті қағаздар, маркер


6

Дуйсебаева Данагуль,
Преподаватель

Сегодняшнее время, ритм жизни создают перегрузки не только нам, взрослым, но нши дети испытывают каждодневный стресс.  Наблюдая за своими детьми, стараясь их воспитать и стремясь создать условия для их развития, часто ловила себя на мысли: а вообще ЭТО (кружки, секции, соревнования, конкурсы, языки)  ему пригодится в будущей жизни? Не перегружаю ли я своих детей чересчур? 

Толчком для создания данной темы блога послужил опросник, который заполнял ...


14

Кулжабаева Сымбат,
Преподаватель

Имя Дмитрия Ивановича Менделеева в настоящее время известно каждому еще со школьной скамьи. Открытие им Периодического закона и создание таблицы химических элементов относится к общеизвестным фактам, но что же ещё стоит узнать о выдающемся русском учёном?  Дмитрий Иванович был очень разносторонне развитым человеком и его научные интересы не ограничивались лишь химией. Он также вошел в историю как талантливый физик, физикохимик, экономист, метролог, воздухоплаватель, педаго...


11

Кулжабаева Сымбат,
Преподаватель

Задачи по химии

1. Скажи, какая из кислот, в лесу под деревом живет?

2. По прозванью инвалид, но крепок в деле и на вид.

3. Кислота тепла боится, быстро в воду превратится.

4. Молоко не скисло, на стене повисло.

5. Удивить готов он нас — Он и уголь, и алмаз, Он в карандашах сидит, Потому что он — графит. Грамотный народ поймет То, что это …  

6.В чем горят дрова и газ, Фосфор, водород, алмаз? Д...


15

Кулжабаева Сымбат,
Преподаватель

Поваренная соль представляет собой химическое соединение – хлорид натрия NaCl. Он нужен организму человека или животного для образования соляной кислоты в желудочном соке. Эта соль так же входит в тканевые жидкости и в состав крови. В последней ее концентрация равна 0,5—0,6 %.

 

Водные растворы NaCl в медицине используют в качестве кровезамещающих жидкостей по...


10

Кулжабаева Сымбат,
Преподаватель

Великие и удивительные свойства мёда по достоинству оценил уже древний человек. Как продукт питания эта сладость занимала видное место у всех народов. Но не только пищевые свойства обусловили славу мёда. Она связана больше с его целебными качествами. Мёд уникален как медикамент, успешно выдерживавший тысячелетние испытания на безвредность. С лечебной целью он использовался во все времена и всеми народами. Египетские папирусы, написанные более 3 тысяч лет назад, свидетельствуют, что уже тогда ...


12

Кулжабаева Сымбат,
Преподаватель

Вода в нашей жизни - самое обычное и самое распространенное вещество. Однако с научной точки зрения это самая необычная, самая загадочная жидкость. Пожалуй, только жидкий гелий может соперничать с ней. Но необычные свойства жидкого гелия (такие, как сверхтекучесть) проявляются при очень низких температурах (вблизи абсолютного нуля) и обусловлены специфическими квантовыми законами. Поэтому жидкий гелий - это экзотическое вещество. Вода же в нашем сознании является прообразом всех жидкостей, и ...


12

Кулжабаева Сымбат,
Преподаватель

Тақырыбы:  Көміртек оксидтері және олардың қасиеттері

Сыныбы: 9

Мақсаты:

Оқушыларға  көміртек оксидтерінің физикалық және химиялық қасиеттерінің ұқсастығы мен айырмашылықтарын ажырата отырып, теория мен  практиканы ұштастыруға,  өз ойларын ортаға салып жеткізе алуға жағдай жасау.

Міндеттері:

- Оқушылардың бойына заңдылықтар мен ережелерді пайдалана отырып, химиялық теңдеулер мен есептер шығаруды меңгерту;

-Оқушыла...


16

Кулжабаева Сымбат,
Преподаватель

Жобаның мақсаты:  – 12 жылдық мектеп жағдайында оқушылардың функционалдық сауаттылық деңгейін бағалаудың тұжырымдамалық тәсілдерін анықтау

Міндеттер:              ...


15

Букина Инна,
Пользователь

Наши движения, мимика, положения тела играют важную роль в деловом общении. Часто мы не придаем этому значения, а зря: от того, как мы ведем себя в офисе или на деловых переговорах, может зависеть наша карьера.

Как другие могут истолковать жесты, мимику и непроизвольные позы, которые мы принимаем во время переговоров, совещаний или коллективных обсуждений?

1. Сутулость демонстрирует неуважение и отсутствие интереса. К тому же наш мозг запрограммирован так, чтобы считат...


7

Букина Инна,
Пользователь

Никогда не говори«никогда»,потому что «дни бегут так быстро и ничто не остаётся неизменным» (Лао Дзы).

2. Никогда не выбирай из двух зол меньшее-зло есть зло и маленьким не бывает.

3. Никогда не делай скоропалительные выводы из того,что тебе говорят-важно не что говорят,а зачем.

4. Никогда не плюй в колодец(без комментариев).

Никогда не загадывай наперед-всё ...


5