kz ru en

Авторизация


Участвует в обсуждении


Элементы 541—560 из 1152.

Алиакбарова Айгерим,
Преподаватель

Диалогтық оқытудың бірден – бір пайдасы

Тіл  үйренуде стратегияларды  қолданатын  оқушылар жоғары нәтижеге қол  жеткізеді. Бұндай стратегиялар оқудың тамаша құралы болып табылады дейді кейбір зерттеушілер.  (Рубин, 1975; О’Малли және Чамот, 1985; Макаро, 2006; Оксфорд, 2011).

Ана тілі тірлігімнің айғағы

Тілім барда, айтылар сыр ойдағы.

Өссе тілім, менде бірге өсемін,

Өшсе тілім, менде бірге  өшемін, &m...


2

Алиакбарова Айгерим,
Преподаватель

1. «Болжау» стратегиясы 2. «Екі жақты күнделік» стратегиясы 3. «Топтастыру» стратегиясы 4. «Әдебиет үйірмесі» 5. «Бес жолды өлең» стратегиясы 1-ші «Болжау» стратегиясы. Оқушылардың алдына әңгімеден үзінді беру. Яғни, оны оқушылар ары қарай жалғастырып оқиғаны немен аяқталғанын өз ойларымен жеткізеді. 2-ші «Екі жақты күнделік» стратегиясы. 1. Мәтіннен өздеріне әсер етіп ойында қалған үзіндіні жа...


6

Жумасеитова Гульжазира,
Преподаватель

Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту

бойынша ағымдағы жағдайды талдау

 

«Функционалдық сауаттылық» ұғымы алғаш рет өткен ғасырдың 60-шы жылдары ЮНЕСКО құжаттарында пайда болды және кейіннен зерттеушілердің қолдануына енді. Функционалдық сауаттылық, кеңінен алғанда, білім берудің (бірінші кезекте жалпы білі...


3

Жумасеитова Гульжазира,
Преподаватель

Сыныбы: __________ Мерзімі:____________ Тексерілді:_____________

Тақырыбы: Мәтінді пішімдеу.

Мақсаты : берілген өлшемдер бойынша мәтінді пішімдеуді үйрету.

мәтінді пішімдеудің мәні, пішімдеу режимдері,  символдарды  пішімдеудің пернелер комбинациясы, мәтінді туралау, оны тасымалдау туралы білім беру.

 ой-өрісін, есте сақтау қабілеттерін, білік-дағдыларын дамыту, машықтандыру. Өз беттерінш жұмыс жасау қабілеттерінің дамуына ықпал ету  ...


4

Герасименко Евгения,
Преподаватель

Сидит женщина в парикмахерской, стрижётся.

— Где Вы работаете? спрашивает парикмахер.

— В школе ! Парикмахер усердно работает ножницами.

Через некоторое время опять спрашивает:

— Так, простите, где Вы работаете

— В ш к о л е! — отвечает женщина. Парикмахер опять работает. Через минуту спрашивает:

— Ну-с, пардон, где Вы все-таки работаете?

— В ш-кооолеее!! — четко отвечает женщ...


11

Кауров Станислав,
Преподаватель

«Можно сколько угодно говорить про интегральное обучение и творческое мышление, но если студенту на экзамене предлагаются тесты с выбором ответов, смысла в таких разговорах нет», — Андреас Шляйхер, автор исследования PISA и руководитель Организации экономического сотрудничества и развития (ОЭСР).


11

Есілбаева Жанна,
Преподаватель

Использование фильмов в преподавании истории имеет много преимуществ и делает обучение интересным и запоминающимся!

1. Оно запоминается лучше!

Визуалы составляют около 65% населения, и исследования показали, что визуализация   в учебном процессе может помочь сохранить данные в  долгосрочной памяти ученика. Вместо случайных имен и дат, скучных фактов фильмы дают детям впечетляющие визуальные эффекты и захватывающий сюжет, которые просто помогают им  ...


10

Быстрицкая Татьяна,
Родитель

ЕНТ 2017 в Казахстане (изменения, новый формат, предметы и др.)

Главный вопрос, который сегодня волнует всех учащихся выпускных классов в Казахстане и их родителей – это ЕНТ 2017. Как будут проходить выпускные и вступительные экзамены в 2017 году в Казахстане? Отменят ли ЕНТ в Казахстане в 2017 году? Какие предметы нужно будет сдавать выпускникам и абитуриентам? Когда будут проходить экзамены и останется ли прежним проходной балл? На днях министр образования и науки озвучил ...


20

Кадина Анар,
Преподаватель

Блум таксономиясын оқу процесінде қолдану үшін жоспарланған дидактикалық мақсаттар нақты айқындалу керек. Сабақта күтілетін нәтижелер оқушы әрекеттеріне негізделеді. Блум таксономиясының өнімді (жоғары) деңгейі «бағалау» барлық деңгейлерді қамтиды. Әдетте мұғалімдер оқушылар білімін тексеру үшін сұрақтар қояды. Сұрақтардың үнемі білу, түсіну деңгейінен аспай қалуы оқушылардың шынайы қызығушылық сезімдерін, оқушылардың сыни ойлауына ықпал ете алмайды. Сондықтан оқушыларға берілетін...


6

Алиакбарова Айгерим,
Преподаватель

Қысқа мерзімді жоспар                               Пән мұғалімі:               Алиакбарова А.А

Пәні: Қазақстан тарихы

Сынып: 8

Мерзімі: 16.01.2017 жыл.

Тақырыбы:

§34. ХІХғ. І жартысындағы ...


5

Абилова Улжан,
Преподаватель

Оқушыларды химия пәнінен мемлекеттік емтиханға дайындаудың тиімді жолдары  

«Мұғалім ісі сырттай қарапайым болғанмен – тарихтағы ең ұлы істің бірі" – деп белгілі қаламгер Жүсіпбек Аймауытов айтқандай өмірден өз орнын таңдай алатын, өзара қарым-қатынаста өзін еркін ұстап ,кез-келген ортаға тез бейімделетін, белгілі бір ғылым саласынан білімі мен білігін көрсете алатын, өз ойы мен пікірін айта білетін, мәдениетті жеке тұлғаны қалыптастырып тәрбиелеу ұстаздар қ...


8

Алшымбекова Нурдана,
Преподаватель

Қазіргі уақыт талабы – білімді, саналы, мәдениетті, адамгершілігі мол, қоғамда өз орнын таба білетін тұлға қалыптастыру. Жеке тұлға дегеніміз – адамның психикалық рухани мәдениеті. Тұлға мәселесі қай уақытта да өзінің сан қырлы жақтарымен заман талабынан түскен емес. Баланың ақылы, ой-сезімі мұғалімнің ерік-жігері, таусылмас мол қажырлы мен сабырлы, еңбекқорлығы арқасында жетіледі.

Дара тұлғаның еркін, үйлесімді дамуы және креативті ойлай алу қабілетін олардың мүмкіндікт...


4

,
Пользователь

Қазақ тілі

Жезқазған қаласы  №10 ЖОББМ

Сабақтың тақырыбы:

Жемістер мен көкөністер

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Досмаганбетова  Жумакул  Абсаматовна

СЫНЫП:1

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Оқу мақсаттары:

О1.3.2.1 Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну

О1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (кім? не? қандай? қанша?) сұ...


8

Букина Инна,
Пользователь

Break the ice with these funny brain teasers for kids and all ages! You can also use this as a warm up for a full lesson or maybe to fill in the remaining time at the end of class. Brain teasers are good to stimulate students to think quick and critically!

There is only one rule that students need to understand in this activity: they need to think outside the box!

Author: Melchor Bernardo


6

Букина Инна,
Пользователь

Коллеги, как вы считаете, совместимы ли технология БИС и 7-модульная программа. созданная  Центром педагогического мастерства АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы» (Казахстан) в сотрудничестве с Международным экзаменационным советом Кембриджа и Факультетом образования Кембриджского университета (Великобритания). Кто  работает по технологии БИС, поделитесь, пожалуйста, своими результатами, опытом по данному вопросу.


9

Алшымбекова Нурдана,
Преподаватель

Пайдалы кеңестер

Өмір теңізі телегей толқындарымен, бұрқанған  дауылдарымен көрікті.Ал мұнда тек өлі балықтар ғана ағыспен бірге  ілесе  бермек.Әр адамның санасында жетістікке жету жайлы ең үлкен үміттер мен алуан қорқыныштар шоғыры ұя салған. Кез-келген жетістіктік шыңын бағындырушының тарихына үңілсек, олардың асқақ арманды табанды мақсатпен ұштастыра отырып  тер төккенін байқаймыз.Бұл тұрғыда Билл Гейтстің оқудан қуылса да жасымай еңбекке арал...


5

Тапенова Айнур,
Преподаватель

Бүгінде өзектілікке ие болып отырған Блум таксономиясының деңгейлерінің негізгі ерекшеліктері келесідей!

Бірінші деңгей «БІЛІМДЕР» – мақсаты ақпаратты интерьеризациялауға, яғни ақпаратты мұғалім сөздерінен, оқулық бетінен, басқа да көздерден ЖАД қоймасына көшіру, АҚПАРАТТЫ БІЛІМГЕ айналдыруға үйрету болып табылады  

Екінші деңгей «ТҮСІНУ»  – мақсаты ЖАДҚА түскен БІЛІМДІ МАНИПУЛЯЦИЯЛАУҒА (интерьеризацияланған білімді көптег...


8

Абдыкова Самал,
Преподаватель

Наш мозг удивительный. Он может помочь подняться на любую вершину, достичь заветной мечты и добиться действительно самой сложной цели. Но для этого нужно понимать принципы его работы.

Мозг реагирует на каждую мысль и не понимает, где факт, а где фантазия. Именно поэтому люди, которые надевают «розовые очки», чувствуют себя более счастливыми, а организм воспринимает плацебо как настоящий фармацевтический препарат.

Чувст...


5