kz ru en

Авторизация


Участвует в обсуждении


Элементы 1—13 из 13.

Терентьева Ирина,
Преподаватель

О значении авторитета учителя-воспитателя говорили очень многие педагоги и психологи (Амоношвили Ш.А.., Крупская Н.К., Кондратьев М.Ю., Лихачев Б., Макаренко А.С.,Ольшанский В.Б., Сухомлинский В.А и др.).

Какими качествами, на Ваш взгляд, должен обладать авторитетный учитель?

Кто для Вас является авторитетным учителем?


48

Туякова Бибигуль,
Преподаватель

Тәжірибе барысында қиындықтар туып жатса қалай шешеміз? әсіресе жаңа оқу жылындағы уақыттың аз болуы немесе жұмыс күрделеніп кетті ме?


7

Касимова Дина,
Преподаватель

Желілік  қоғамдастық мұғалімдердің өз қабілеттерін дамытуына, қалыптастыруына, білімі мен мектеп ішіндегі әлеуетін жетілдіруге арналған жобаларды басқаруға және жүргізуге көмектеседі. Бұл – мұғалімнің көшбасшылығы деп аталады. Мұғалім желілік қоғамдастық арқылы өзінің жинақтаған тәжірибесін қызығушылық танытқан әріптесімен бөлісе алады, сол арқылы ол өз мектебінде қоғамдастықтың ұяшығын құрады. Әрбір маман өз қызметінің ерекшелігіне сәйкес мектеп базасында біліктілігін арттыра алад...


6

Сагатова Айгул,
Преподаватель

Қазіргі заманның талабына сай білім беру үшін бүгінгі таңда оқытудың мазмұнын өзгерту, яғни білім беру сапасын арттыру қажеттілігі туындап отыр.

Білім беру үрдісін мониторингілеу-оқу қажеттілігінің негізгі шарты, нақты оқушы мен мұғалім іс-әрекетінің нәтижесін талдау мен мектептің даму болашағын болжаудың динамикалық жүйесі. Жалпы білім сапасы көп айтылып жүрген бүгінгі шақта оқу-тәрбие үрдісінің түрлі қырларын талдауда мониторингтік зерттеу өте маңызды рөл атқарады.


1

Испулаева Алмагуль,
Преподаватель

What do we need to succeed?

Dear colleagues!

           The upcoming school year is focusing the attention of scientists, trainers and teachers of Kazakhstan on issues of leadership development in education. By definition, leadership develops the human potential, helps  to create a friendly, motivated and curious group, in which the leaders and their...


11

Балапанова Кундыз,
Преподаватель

Тестілеу жүйесі осы уақытқа дейін еліміздің білім саласына біраз өзгерістер әкелді. Шетелдің біршама тәжірибесін жинақтап, өзімізге лайықтап қолданып жатырмыз. Осы бағытта қаржы да бөлініп, түрлі бағдарламалар іске асырылды. Жасыратыны жоқ, жылда тест уақыты жақындаған сайын түрлі мәселелер көтеріліп, сынақтың өтілуіне қанағаттанбайтын адамдар саны көбейіп бара жатыр. Бірақ, мамандары бұл жүйенің әлі де жұмыс істейтінін және болашаққа талай жоспарлардың барын айтады. 

Тапсырмалар...


6

Ешмаганбетова Валентина,
Преподаватель

В рамках  программы развития образования Казахстана до 2020 года  50%  детей с ограниченными возможностями в развитии должны быть  охвачены инклюзивным образованием. Основной задачей инклюзивного образования является установление здоровых межличностных отношений в обществе.  В рамках инклюзивной политики  родители детей с ограниченными возможностями имеют  право выбора школы. 

Уважаемые коллеги! Есть ли у вас опыт работы с такими детьми? Согласн...


6

Баяхметова Гулсум,
Преподаватель

Мы можем научить детей  мыслить критически через  поиск новых  путей в сложившихся жизненных ситуациях,  через «добывание» информации и переработки ее через свой  собственный опыт. Применение технологии критического мышления на уроках позволяет создать  благоприятные  условия  для активизации и  развития  мыслительных способностей  школьников. Коллеги, какие предложения и дополнения есть у вас по данному вопросу?

 ...


4

Бегулинов Канагат,
Преподаватель

Жаңа заман мұғалімі өмір бойы оқу және білімін жетілдіру қағидатын берік ұстануы тиіс.  Бұрын өзім өткен сын тұрғысынан ойлау стратегияларын  жаңа формат курсынан қайта қарастырып, жетілдіріп жаңа қырынан байқаған сияқтымын. 


6