kz ru en

Авторизация


Участвует в обсуждении


Элементы 21—34 из 34.

Сагатова Айгул,
Преподаватель

Қазіргі заманның талабына сай білім беру үшін бүгінгі таңда оқытудың мазмұнын өзгерту, яғни білім беру сапасын арттыру қажеттілігі туындап отыр.

Білім беру үрдісін мониторингілеу-оқу қажеттілігінің негізгі шарты, нақты оқушы мен мұғалім іс-әрекетінің нәтижесін талдау мен мектептің даму болашағын болжаудың динамикалық жүйесі. Жалпы білім сапасы көп айтылып жүрген бүгінгі шақта оқу-тәрбие үрдісінің түрлі қырларын талдауда мониторингтік зерттеу өте маңызды рөл атқарады.


1

Аскарова Гульмира,
Преподаватель

Сұрақ: Бірлескен оқыту әдісін күнделікті   жұмыста қалай   қолдануға болады?

Жауап: Бірлескен оқыту мақсатын іске асыру үшін,  онлайн әдісін оның ішінде блогтарды көбірек қолданар едім.

Сыныпта рольдік ойын ойнағанша, басқа сыныптың оқушыларынмен веб-конференция өткізер едім.

Әріптестер, сіз...


3

Уважаемые коллеги, закончился первый этап нашего обучения.Хотелось бы знать, какие опасения или страхи есть у Вас перед началом практики?


5

Белгибаев Рашит,
Пользователь

Уважаемые пользователи портала, с начала текущего года наша команда ведет работы по расширению функциональных возможностей системы и портала. Наряду с этим мы стараемся повысить удобство Вашей работы, а также быстродействие и надежность системы.

Как Вы, надеюсь, заметили, в левом меню появился пункт "Гильдии".

Ознакомившись в работой данного раздела Вы можете получить представление о том, что мы понимаем под этим словом, а также о том, как будут выглядеть новые и некоторые из ...


12

Балапанова Кундыз,
Преподаватель

Тестілеу жүйесі осы уақытқа дейін еліміздің білім саласына біраз өзгерістер әкелді. Шетелдің біршама тәжірибесін жинақтап, өзімізге лайықтап қолданып жатырмыз. Осы бағытта қаржы да бөлініп, түрлі бағдарламалар іске асырылды. Жасыратыны жоқ, жылда тест уақыты жақындаған сайын түрлі мәселелер көтеріліп, сынақтың өтілуіне қанағаттанбайтын адамдар саны көбейіп бара жатыр. Бірақ, мамандары бұл жүйенің әлі де жұмыс істейтінін және болашаққа талай жоспарлардың барын айтады. 

Тапсырмалар...


6

Осербаева Айгерим,
Преподаватель

Неге ел басымыз айтқандай мұғалімдердің қағаз жұмысы кемімей керісінше 2-3 есе артуда? білімнің сапасы әрине кемиді!!!


4

Тукмакова Оксана,
Пользователь

Каким образом мотивировать учащихся

к чтению художественной и исторической литературы?

К сожалению, наши дети практически не читают. Многие ограничиваются лишь параграфом учебника.  Учебник остается основой учебного процесса даже в наш век Интернета, цифровой революции. У детей должен быть нормальный, понятный, интересный, познавательный текст. Учебники ...


25

Акмагамбетова Акшегуль,
Преподаватель

Біз оқып жатқан І деңгей бағдарламасын игерген мұғалімдердің негізгі фунциясы - оқыту мен оқу тәжірибесіне жаңа тәсілдерді енгізу мақсатында өз мектептерін дамыту бағдарламасын әзірлеу болып табылады. Сонда біз өзіміз ғана өзгеріп, жаңашылдыққа бет алып қоймай, барлық әріптестерімізді де өзгертуға күш саламыз. Мұғалім өзгерсе, барлық сабақ беру жүйесі өзгегері сөзсіз. Сонда балаға бас ұстаз болып саналатын ата - аналар тысқары қалады ма? Ата - аналарды да өзгертуге жоспар құру керек. Осы жағд...


3

Касимова Дина,
Преподаватель

Қоғамның одан әрі дамуы – ұстаздың кәсіби даярлығына, әдістемелік жаңалықтармен, жаңа ақпараттармен қарулануына  байланысты. Мұғалімнің ақпараттық мәдениеті – өмір бойы жаңалық іздеп, оны табу,ізденіс-мұғалім өмірінің өзегі. Міне, ақпарат кеңістігін терең  меңгерген мұғалім өзінің ақпараттық мәдениетінің биіктігімен, жан-жақтылығымен, кәсіби шеберл...


4

Илимбаева Гулайман,
Преподаватель

Әлеуметтік - сындарлылық тұрғыдан оқытуды түсіну қазіргі күнгі негізгі мәселе. Оқушылар озінің түсінігін өзіндік зертеулер мен әлеуметтік өзара байланысқа сәйкес құратын белсенді білім алушылар болып табылады. Жаңа әдіс ретінде "Диалог арқылы оқыту" мен "қалай оқу керектігін үйренуді" қарастырдық, себебі олар әлеуметтік - сындарлылық көз қарасымен тыгыз байланысты. Диалог негізінде оқыту мен оқу оқушылардың өзара сұхбаттасуы және мұғалім мен оқушы арасындағы диалогтың шәкірттердің өзіндік ой-...


1

Мусабекова Куляш,
Преподаватель

ХХІ-ғасырға лайықты тұлға қалыптастырудың күрделі мәселелерінің бірі- күнделікті  сабақты пәнаралық  байланыста жүзеге асыру. Ал пәнаралық байланыстың басты мақсаты-оқыту үрдісінде білім беру, жалпы адамзаттық құндылықтарды ашу.


6

Мероприятия, посвящённые Дню защитника Отечества и Дню Победы, в нашей школе начали проводиться с конца апреля. Так, 22.04.13 г. при участии преподавателя и организатора НВП Мадешева М.С. и вожатой Калашниковой Е.Н. была проведена встреча с представителями войсковой части 44841 для учеников 8 – 9 классов. Ребятам были проведены экскурсии по территории части, показан быт бойцов, условия жизни. Ребята посетили спорт, комплекс,казармы, столовую, библиотеку. На следующий день,23.04.13 г. бы...


1
 ‹ Предыдущая 1 2 Следующая ›