kz ru en

Авторизация


Участвует в обсуждении


Элементы 21—40 из 65.

Құрақбай Амангелді,
Преподаватель

Қадірменді ұстаздар қалай ойлайсыздар?! Бүгінгі таңда облысымызда әр түрлі сабақ беру әдістері қызу талқыланып сабақтарда қолданылуда. Бұл өтпелі кезеңнің өтірігі мен өкініші бола ма жоқ әлде болашаққа бастайтын айқын жол болмақ па?! Қалай ойлайсыз әріптес?


9

Абаева Кулшат,
Преподаватель

2014 жылдың 15-18 қазан аралығында Нұра ауданының  Аудандық ББ әдіскерлері мен деңгей мұғалімдері   шалғайдағы Теңіз өңіріне барып тәжірибе алмасу жұмыстарын жасады! "Бағалау" "СТО"  "Дарынды және талантты балаларды оқыту" атты модульдерге коучинг өткіздік!  Мұғалімдері жаңалықтан тыс қалмағаны белгілі болды, дегенмен жаңалыққұмар жастар да баршылық екен. 3 күнге созылған семинар барысында көптеген әдістемелік көмек көрсетіліп тәжірибе алмастық. Жұмысымыз жемісті өтті деген с...


3

,
Пользователь

     Консультационная линия Карагандинского филиала Центра Педагогического мастерства  призвана помочь  педагогическим работникам в освоении основ концептуального понимания и практических навыков  в контексте семи модулей, составляющей основу Программы повышения квалификации педагогических кадров.  

     Здесь Вы можете задать вопрос тренерам, которые  готовы оказ...


183

Букина Инна,
Пользователь

Коллеги,кто использует интеллект-карты на уроках английского языка?Приносят ли они реальную пользу? Какие приемы работы с ними можно считать более эффективными?


16

Смаилова Айкен,
Преподаватель

Наурыз айында Н.Қайырбаев ат.математика пәнінен өткен аймақтық олимпиадаға келген облыс мұғалімдеріне "Дарынды және талантты балаларды оқыту" модулі бойынша коучинг өткіздім.Коучингте ауыл мұғалімдері ЖИГСО,ВЕНН диаграммасы,автор орындығы,формативті бағалау сияқты тәсілдерімен жұмыс жасап үйренді.Рефлексияларынан әдістемелік көмек алғандарын айтып,алғыстарын білдірді.


13

Кубекова Куралай,
Преподаватель

Қазіргі кезде әлем бойынша білімнің ролі артып, әр елдің өзіндік білім беру жүйесі қалыптастырылған. Қазақстан Республикасындағы үлкен өзгерістердің білім беру саласында қамтылуы маңызды іс-шара болып табылады. Осыған байланысты білім сапасын арттыру мақсатында критериалды бағалау жүйесін дамыту маңызды екендігі сөзсіз.

Қазіргі білім беру жүйесінің ерекшелігі- құзіреттілік, яғни шәкірттеріміздің қандай да бір іс...


16

Глушко Татьяна,
Преподаватель

Сегодня был насыщенный день, провела коучинг, успела сдать тестирование. Рефлексия учителей и их эмоции сподвигли на проведение следующего коучинга. Но не все хотят меняться. Но задуматься над проблемами  пришлось наверное каждому. Определила фокус группу, менти. Буду работать!


17

Кубекова Куралай,
Преподаватель

Құрметті әріптестер! Сіздерді 2014 жылдың 26 ақпанында сағат 14.00-де болатын қалалық семинарға шақырамыз. Семинар барысында "Мұғалімдердің желілік қоғамдастығы"  тақырыбында баяндама оқылып, "Топпен жұмыстың түрлері" мен "Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер" тақырыбында коучинг-сессиялар өткізіледі. Семинарға қатысқысы келген әріптестерімізге есігіміз ашық! Семинардың басталуы 14.00Гимназияның мекенжайы: Әлиханов көшесі, 24


4

Терентьева Ирина,
Преподаватель

При изучении темы "Обучение талантливых и одаренных учеников" по программе курсов 1 уровня мы встретились с таким высказыванием: "...наибольшего эффекта в удовлетворении потребностей учеников школа достигает при наличии "общешкольной политики" на уровне начальной школы и "расширенного" школьного подхода на последующем уровне,усложняя школьные стандарты обучения для учеников".  Согласны ли вы с этим высказыванием?


38

Муханова Майра,
Преподаватель

Жезқазған қаласындағы №8 қазақ гимназиясында "Топтық жұмыс және оны ұйымдастыру жолдары" тақырыбында коучинг өткізіліп, жас мамандар бірлескен жұмыс нәтижелері білім сапасының артуына ықпал ететінін түсінді. Топтық жұмыс ережелерін өздері құрастырып, берілген тақырып төңірегінде топта өзіндік ой-пікірлерімен алмасты, түсінік картасын жасады. Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын дайындау жолдарымен танысты.


12

Жумагулова Кулжан,
Преподаватель

Сабақтың тиімділігіне сәйкес критерийлерді ескеретін сабақтың құрылымы мен өзіндік сараптаудан тұрады.

ҚҚБС қойылатын талаптар:

1. Анықталмаған жағдайды туғызу, таңдау мүмкіндік беретін оқытудың формасы мен технологиясын өзгерту.

2. Оқу материялы проблемалық жағдаймен ерекшеленеді.


8

Терентьева Ирина,
Преподаватель

О значении авторитета учителя-воспитателя говорили очень многие педагоги и психологи (Амоношвили Ш.А.., Крупская Н.К., Кондратьев М.Ю., Лихачев Б., Макаренко А.С.,Ольшанский В.Б., Сухомлинский В.А и др.).

Какими качествами, на Ваш взгляд, должен обладать авторитетный учитель?

Кто для Вас является авторитетным учителем?


48

Кубекова Куралай,
Преподаватель

Бүгінгі күні желілік қоғамдастықтың маңызы күннен күнге артып отырғанын бәріміз білеміз. Желілер білім мен инновациялар алмасу  үдерісінде де маңызды екендігі курс бағдарламасында баса атап көрсетілген. Білім беру желісін бір мектептің шегінде, болмаса мектептер арасында оқыту мен оқу үдерістерін жетілдіруге бағытталған көптеген іс-қимылдарды  жоспарлау, жүзеге асыру және мониторингін жүргізу мақсатында бірігетін мектептер тобы десек, осы жоғарыдағы мақсатты іске асыру үшін практика...


7

Балапанова Кундыз,
Преподаватель

Қазіргі кезде дарынды және талантты балаларды оқыту өзекті мәселеге айналды. Бұл ерекше шығармашылық қабілеті дамыған балаларға қоғам қажеттілігі туындағанымен байланысты. Дарынды және талантты балаларды жастай анықтау, оқыту және тәрбиелеу білім беру жүйесінде басты мәселенің бірі. Пікірлер бойынша, дарынды балалар ересек адамдардың көмегін, әсіресе басшылығын мұқтаж етпейді. Алайда жеке тұлға қасиеттеріне байланысты мұндай балалар өздерінің іс-әрекетінің бағалауына ерекше сезімтал болып кел...


8