kz ru en

Авторизация


Участвует в обсуждении


Элементы 41—60 из 65.

Касимова Дина,
Преподаватель

Желілік  қоғамдастық мұғалімдердің өз қабілеттерін дамытуына, қалыптастыруына, білімі мен мектеп ішіндегі әлеуетін жетілдіруге арналған жобаларды басқаруға және жүргізуге көмектеседі. Бұл – мұғалімнің көшбасшылығы деп аталады. Мұғалім желілік қоғамдастық арқылы өзінің жинақтаған тәжірибесін қызығушылық танытқан әріптесімен бөлісе алады, сол арқылы ол өз мектебінде қоғамдастықтың ұяшығын құрады. Әрбір маман өз қызметінің ерекшелігіне сәйкес мектеп базасында біліктілігін арттыра алад...


6

Зиновьева Людмила,
Пользователь

Уважаемые коллеги, хотелось бы узнать ваше мнение. Анкетирование в режиме on-line или на бумажном носителе? Как вы видите этот процесс?

Работаете ли вы с файлообменником Bilimal? Как вы считаете, будет ли такой вид деятельности частью работы в сети?


7

Аскарова Гульмира,
Преподаватель

Сұрақ: Бірлескен оқыту әдісін күнделікті   жұмыста қалай   қолдануға болады?

Жауап: Бірлескен оқыту мақсатын іске асыру үшін,  онлайн әдісін оның ішінде блогтарды көбірек қолданар едім.

Сыныпта рольдік ойын ойнағанша, басқа сыныптың оқушыларынмен веб-конференция өткізер едім.

Әріптестер, сіз...


3

Сейтенова Гульнар,
Преподаватель

Құрметті әріптестер,білім негізі бастауышта қаланатыны баршаңызға аян.Бастауышта барлық пәннен бір ғана мұғалім сабақ береді және бір мұғалім күніне бірнеше пән бойынша дайындалуына тура келеді.

Осы мәселені жеңілдету әрі пәндік сапаны күшейту мақсатында біздің мектепте бастауышқа,яғни екінші сыныптан бастап пәндік жүйе енгізбек ойымыз бар.Мұнда бастауыштың бір мұғалімі тек бір пән бойынша параллель сыныптарға сабақ беретін болады.Сонда, біздің ойымызша,сапа да көтеріледі,әрі мұғалім ...


4

Кубекова Куралай,
Преподаватель

Менің ойымша, жас мамандардың, атап айтсам жас мұғалімдердің жұмыс барысындағы қиын жағдайларды қаншалықты оңай жеңетіндігі оның өз педагогикалық қызметінің алғашқы кезеңдерінде қандай қолдауға ие болатындығымен тығыз байланысты. Құрметті әріптестер, сіздердің мектептеріңізде жас мамандарға қандай қолдау көрсетіледі? 

Сіздің ойыңызша, осы қолдау шарасы жас маманның сол мектепте қалуына ықпал етеді ме?
 


5

Жумагулова Зулкия,
Преподаватель

Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011 – 2020 жылдарға арналған  мемлекеттік бағдарламасында қойылған мақсаттардың ішінде,  жастардың бойында көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру бар. Осы мақсатқа  қатысты оқытуды басқару және көшбасшылық модулін пайдалана отырып, оқушылардың көшбасшылық ...


3

Балапанова Кундыз,
Преподаватель

Тестілеу жүйесі осы уақытқа дейін еліміздің білім саласына біраз өзгерістер әкелді. Шетелдің біршама тәжірибесін жинақтап, өзімізге лайықтап қолданып жатырмыз. Осы бағытта қаржы да бөлініп, түрлі бағдарламалар іске асырылды. Жасыратыны жоқ, жылда тест уақыты жақындаған сайын түрлі мәселелер көтеріліп, сынақтың өтілуіне қанағаттанбайтын адамдар саны көбейіп бара жатыр. Бірақ, мамандары бұл жүйенің әлі де жұмыс істейтінін және болашаққа талай жоспарлардың барын айтады. 

Тапсырмалар...


6

Муханова Майра,
Преподаватель

Кредиттік технологияны мектепте негізгі пәндерді оқытуда қолдану қаншалықты тиімді? Әлде таңдаулы және қолданбалы курстарға енгізген пайдалы ма? Аталған технологияны мектепте қолданып жүргендер болса, ой бөлісуге шақырамын?


2

Осербаева Айгерим,
Преподаватель

Неге ел басымыз айтқандай мұғалімдердің қағаз жұмысы кемімей керісінше 2-3 есе артуда? білімнің сапасы әрине кемиді!!!


4

Козыбаева Улбосын,
Преподаватель

С целью повышения качества образования и обеспечения преемственности всех уровней и ступеней высшего и послевузовского образования внедряется кредитная технология обучения. КТО - способ организации учебного процесса, при котором обучающиеся имеют возможность индивидуально планировать последовательность образовательной траектории.     

В последнее время данную технологию начали применять в инновационных школах. Как вы думаете, целесообразно ли применение К...


1

Баяхметова Гулсум,
Преподаватель

Мы можем научить детей  мыслить критически через  поиск новых  путей в сложившихся жизненных ситуациях,  через «добывание» информации и переработки ее через свой  собственный опыт. Применение технологии критического мышления на уроках позволяет создать  благоприятные  условия  для активизации и  развития  мыслительных способностей  школьников. Коллеги, какие предложения и дополнения есть у вас по данному вопросу?

 ...


4

Тукмакова Оксана,
Пользователь

Каким образом мотивировать учащихся

к чтению художественной и исторической литературы?

К сожалению, наши дети практически не читают. Многие ограничиваются лишь параграфом учебника.  Учебник остается основой учебного процесса даже в наш век Интернета, цифровой революции. У детей должен быть нормальный, понятный, интересный, познавательный текст. Учебники ...


25

Россейкина Ольга,
Преподаватель

Решила создать сайт, вот его ссылка:http://ucilka.ru/

На сайте предоставлен материал непосредственно для учителя географии, может будет интересен и другим учителям-предметникам.

Закладки:


6

Орымбет Салтанат,
Преподаватель

Шәкірттер мен мұғалімдер арасындағы, әсіресе мұғалім мен жасөспірімдер арасындағы, қарым-қатынаста кездесіп қалатын кедергілерді жаңа  оқыту әдіс-тәсілдерін  пайдаланып  шешуге  болады. Кедергілерді болдырмаудың

5

Акмагамбетова Акшегуль,
Преподаватель

Біз оқып жатқан І деңгей бағдарламасын игерген мұғалімдердің негізгі фунциясы - оқыту мен оқу тәжірибесіне жаңа тәсілдерді енгізу мақсатында өз мектептерін дамыту бағдарламасын әзірлеу болып табылады. Сонда біз өзіміз ғана өзгеріп, жаңашылдыққа бет алып қоймай, барлық әріптестерімізді де өзгертуға күш саламыз. Мұғалім өзгерсе, барлық сабақ беру жүйесі өзгегері сөзсіз. Сонда балаға бас ұстаз болып саналатын ата - аналар тысқары қалады ма? Ата - аналарды да өзгертуге жоспар құру керек. Осы жағд...


3