kz ru en

Авторизация


Участвует в обсуждении


Элементы 1—20 из 21.

Абдыкова Самал,
Преподаватель

Құрметті әріптестер! Сіздерді келе жатқан Ұстаздар күнімен шын жүректен құттықтай отырып, баршаңызға ұзақ өмір, зор денсаулық, қажымас қайрат, таусылмас бақыт, талмас қанат тілеймін! Шәкірттеріңіз биік шыңдардан көрініп, еңбектеріңіз табысты болсын!


10

Аскарова Гульмира,
Преподаватель

Lesson Study- мұғалім  тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған, сабақтағы іс- әрекеттегі зерттеудің ерекше үлгісі болып табылатын  педагогикалық  тәсіл делінген.Осы тәсілді қалай тиімді етіп қолданар едіңіз? Ойларыңызбен  бөліссеңіздер.


112

Терентьева Ирина,
Преподаватель

О значении авторитета учителя-воспитателя говорили очень многие педагоги и психологи (Амоношвили Ш.А.., Крупская Н.К., Кондратьев М.Ю., Лихачев Б., Макаренко А.С.,Ольшанский В.Б., Сухомлинский В.А и др.).

Какими качествами, на Ваш взгляд, должен обладать авторитетный учитель?

Кто для Вас является авторитетным учителем?


48

Махажанова Айзат,
Преподаватель

Құрметті әріптестер! Практикаларыңызды қалай бастадыңыздар? Біз бірінші күні мектеп әкімшілігімен кездесіп, сұхбаттастық. Бізге әр аптаның сейсенбі күні 12.30-14.00 аралығын коучингтарымызды өткізуге босатып берді. Осы көмектері үшін мектеп әкімшілігіне үлкен рахметімізді айтамыз. Екінші күні мектеп мұғалімдерімен кездесіп, сауалнама алдық. Бір-бірімізбен хабарласып, көмектесіп отырайық.


23

Вафина Елена,
Пользователь

На сегодня наметились тенденции изменения системы казахстанского образования, совершенствования педагогических технологий. Предлагаются курсы повышения квалификаций по тематике актуальной сегодняшнему дню.

Вместе с тем, во многих сферах образования, в том числе и в школе, уже накоплен некоторый опыт эффективных педагогических приемов, методологических изысканий, возможно способных выйти на международный уровень.

В частности, некоторые учителя, являясь членами Казахстанской Асс...


42

Кубекова Куралай,
Преподаватель

Бүгінгі күні желілік қоғамдастықтың маңызы күннен күнге артып отырғанын бәріміз білеміз. Желілер білім мен инновациялар алмасу  үдерісінде де маңызды екендігі курс бағдарламасында баса атап көрсетілген. Білім беру желісін бір мектептің шегінде, болмаса мектептер арасында оқыту мен оқу үдерістерін жетілдіруге бағытталған көптеген іс-қимылдарды  жоспарлау, жүзеге асыру және мониторингін жүргізу мақсатында бірігетін мектептер тобы десек, осы жоғарыдағы мақсатты іске асыру үшін практика...


7

Балапанова Кундыз,
Преподаватель

Қазіргі кезде дарынды және талантты балаларды оқыту өзекті мәселеге айналды. Бұл ерекше шығармашылық қабілеті дамыған балаларға қоғам қажеттілігі туындағанымен байланысты. Дарынды және талантты балаларды жастай анықтау, оқыту және тәрбиелеу білім беру жүйесінде басты мәселенің бірі. Пікірлер бойынша, дарынды балалар ересек адамдардың көмегін, әсіресе басшылығын мұқтаж етпейді. Алайда жеке тұлға қасиеттеріне байланысты мұндай балалар өздерінің іс-әрекетінің бағалауына ерекше сезімтал болып кел...


8

,
Пользователь

Люди бывают разными, причем отличия выделяются уже в детстве. Есть люди, которые обладают математическим умом и железной логикой, а есть творческие люди, которым неточные науки и искусство дается проще, чем точные науки. Но почему математику сложно учить? И как сделать так, чтобы материал по математике усваивался лучше? 


10

Туякова Бибигуль,
Преподаватель

Тәжірибе барысында қиындықтар туып жатса қалай шешеміз? әсіресе жаңа оқу жылындағы уақыттың аз болуы немесе жұмыс күрделеніп кетті ме?


7

Касимова Дина,
Преподаватель

Желілік  қоғамдастық мұғалімдердің өз қабілеттерін дамытуына, қалыптастыруына, білімі мен мектеп ішіндегі әлеуетін жетілдіруге арналған жобаларды басқаруға және жүргізуге көмектеседі. Бұл – мұғалімнің көшбасшылығы деп аталады. Мұғалім желілік қоғамдастық арқылы өзінің жинақтаған тәжірибесін қызығушылық танытқан әріптесімен бөлісе алады, сол арқылы ол өз мектебінде қоғамдастықтың ұяшығын құрады. Әрбір маман өз қызметінің ерекшелігіне сәйкес мектеп базасында біліктілігін арттыра алад...


6

Сагатова Айгул,
Преподаватель

Қазіргі заманның талабына сай білім беру үшін бүгінгі таңда оқытудың мазмұнын өзгерту, яғни білім беру сапасын арттыру қажеттілігі туындап отыр.

Білім беру үрдісін мониторингілеу-оқу қажеттілігінің негізгі шарты, нақты оқушы мен мұғалім іс-әрекетінің нәтижесін талдау мен мектептің даму болашағын болжаудың динамикалық жүйесі. Жалпы білім сапасы көп айтылып жүрген бүгінгі шақта оқу-тәрбие үрдісінің түрлі қырларын талдауда мониторингтік зерттеу өте маңызды рөл атқарады.


1

Балапанова Кундыз,
Преподаватель

Тестілеу жүйесі осы уақытқа дейін еліміздің білім саласына біраз өзгерістер әкелді. Шетелдің біршама тәжірибесін жинақтап, өзімізге лайықтап қолданып жатырмыз. Осы бағытта қаржы да бөлініп, түрлі бағдарламалар іске асырылды. Жасыратыны жоқ, жылда тест уақыты жақындаған сайын түрлі мәселелер көтеріліп, сынақтың өтілуіне қанағаттанбайтын адамдар саны көбейіп бара жатыр. Бірақ, мамандары бұл жүйенің әлі де жұмыс істейтінін және болашаққа талай жоспарлардың барын айтады. 

Тапсырмалар...


6

Осербаева Айгерим,
Преподаватель

Неге ел басымыз айтқандай мұғалімдердің қағаз жұмысы кемімей керісінше 2-3 есе артуда? білімнің сапасы әрине кемиді!!!


4

Касимова Дина,
Преподаватель

Қоғамның одан әрі дамуы – ұстаздың кәсіби даярлығына, әдістемелік жаңалықтармен, жаңа ақпараттармен қарулануына  байланысты. Мұғалімнің ақпараттық мәдениеті – өмір бойы жаңалық іздеп, оны табу,ізденіс-мұғалім өмірінің өзегі. Міне, ақпарат кеңістігін терең  меңгерген мұғалім өзінің ақпараттық мәдениетінің биіктігімен, жан-жақтылығымен, кәсіби шеберл...


4

Илимбаева Гулайман,
Преподаватель

Әлеуметтік - сындарлылық тұрғыдан оқытуды түсіну қазіргі күнгі негізгі мәселе. Оқушылар озінің түсінігін өзіндік зертеулер мен әлеуметтік өзара байланысқа сәйкес құратын белсенді білім алушылар болып табылады. Жаңа әдіс ретінде "Диалог арқылы оқыту" мен "қалай оқу керектігін үйренуді" қарастырдық, себебі олар әлеуметтік - сындарлылық көз қарасымен тыгыз байланысты. Диалог негізінде оқыту мен оқу оқушылардың өзара сұхбаттасуы және мұғалім мен оқушы арасындағы диалогтың шәкірттердің өзіндік ой-...


1
  ‹ Предыдущая  1 2 Следующая ›