kz ru en

Авторизация


    Авторизация


  • Топ блогов
  • Кем стать
  • Проф. сообщества
  • База педагогических знаний
  • Учебные заведения
  • Анкетирование
  • Сообщества

Блог пользователя



Элементы 1—19 из 19.

Аменова Айнагуль,
Пользователь

Софизм – шыңдығын ойлап табуға болатын, әдейі ойластырылған жалған ой қорытындысы. Математикалық софизмнің дидактикалық мағынасы мынада: оқушылар оларды шешу процесінде қандай да бір белгісіз әдістерді ойлап табуы керек, мәселен теоремаларды , ережелерді дұрыс қолданбау н/е сызбаларды дұрыс пайдалану т.б. Ал бұл оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамытады, материалды сапалы түрде түсінуге көмектеседі, пәнге деген ынтасын арттырады. Софизмдерге мысал келтірейік. 1) 7= 11 болатынын д...


6

Аменова Айнагуль,
Пользователь

Математикалық сауаттылық – математиканың әлемдегі рөлін анықтау және түсіну, әр түрлі формада берілген сандық ақпараттарды оқу, талдау, түсіндіріп беру, дұрыс негізделген математикалық пайымдаулар айту, есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу, орындау, өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыру, математикалық білімді өмірлік жағдаяттарда кездесетін түрлі мәселелерді шешуде еркін қолдану болып табылады.математикалық сауаттылық төмендегідей үш  үлкен тақырыпты қамтиды. Бірінші, функци...


4

Аменова Айнагуль,
Пользователь

Ақтауда физика, химия, биология, информатика пәндері мұғалімдерінің  республикалық форумы өтті. Шараны ҚР Білім және ғылым министрлігі мен облыс әкімдігі ұйымдастырған.Форум Елбасының "100 нақты қадамы" және "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру аясында өтті.Төрт секцияда 20 докладтан оқылып жаңартылған білім мазмұнымен жұмыс жасап жүрген ұстаздар өз іс-тәжірибелерін ортаға салған.


4

Аменова Айнагуль,
Пользователь

Математикадан  сыныптан  тыс  жұмыстар үшін геометриялық  денелер туралы  жұмбақтар

1)      Дұрыс алты  жақ ,

Атын  ойлап  тап.           /куб/

2)      Оқушы  жәшік  құрады,

Үш  өлшемнен  тұрады.     / параллелепипед/

3)      Табандары &ndash...


5

Аменова Айнагуль,
Пользователь

3 мамыр күні Қарағанды педагогикалық шеберлік орталығында "Сабақты зерттеу" іске  асырылуы мен "Мұғалімдер менторингісі мен оның іске асырылу механизмдері" тақырыптарындағы облыстың магниттік жетекші мектептері арасындағы тәжірибе алмасу семинары болып өтті. Семинарға қатысушы жетекші мектептер координаторлары мен жоба жетекшілері өз іс-тәжірибелерімен бөлісіп, жүргізілген жұмыстары бойынша есептер берді.Басты назар кездесетін қиыншылықтар мен оларды шешудің жолдарына  тоқ...


1

Аменова Айнагуль,
Пользователь

Қалыптастырушы бағалау сабақ берудің және оқытудың бөлінбейтін бөлігі болып табылады,ол жеке қосымша тапсырма ретінде қаралмайды. Бағалау үдерісі қолайлы және басқарылатын болуы үшін әр тоқсанда қалыптастырушы бағалаудың мақсатын іріктеп алу керек. Тоқсан басында мұғалім қалыптастырушы бағалау үшін іріктелінген оқу мақсаттары оқу жоспарында қамтылғанын анықтауы қажет.Бұл оған қалыптастырушы бағалауда өз жұмысын ертерек жоспарлауға мүмкіндік береді.Ұсынылған оқу жоспарындағы жұмыс оқуға қалай ...


2

Аменова Айнагуль,
Пользователь

«Стратегиялар» тақырыбын  «Әуенді тап» (угадай мелодию) ойыны желісінде көрсетудің қысқаша сценарийі

Командадағы 4 адамның 1-уі жүргізуші, қалған 3-уі ойыншылар. Ойын үш кезеңнен тұрады:

І кезең: Үш ойыншы ойынға шығады. Ойынды бірінші ойыншы бастайды.

Шарты:  Ойын таблосындағы  стратегияларды білім беру мен оқытудың әдістерін негіздейтін 7 модульдер атауымен көрсетілген, әрі ноталарға жасырылған сұрақтар не...


4

Аменова Айнагуль,
Пользователь

Вербалды және вербалды емес қарым-қатынастар

Қазіргі қоғамымыздың әлеуметтік, экономикалық, саяси, мәдени, рухани өміріндегі өзгерістер адамгершілік құндылықтарды, оның ішінде қарым-қатынас және адам мәдениетінің деңгейін түбегейлі қайта қарастыруды талап етеді. Әсіресе  әлемдік деңгейде қарым-қатынас мәселелерінің шиеленісіп отырған шағында адамның адамға қатынасын ізгілендіріп, жоғары мәдениеттілік деңгейіне көтеру қажеттігі айқындала түсуде.

Ө...


1

Аменова Айнагуль,
Пользователь

Қарқаралы ауданының математика пәні мұғалімдеріне арналған аудандық семинарда "Оқыту түрлеріндегі интерпретация және кері байланыс беру" тақырыбында коучинг өткіздім. Аудан бойынша 27 мұғалім қатысқан коучинг қызықты өтті. Берілген тапсырмаларды критерийлер бойынша орындап, кері байланыс берген топтар жұмыстары нәтижелі шықты.

Мақсаты: Білім  берудегі әдістемелік жұмыстың тиімділігін қамтамасыз ететін инновациялық үдерістерді қолдау. Метапәнділік – оқушының функционалдылы...


6

Аменова Айнагуль,
Пользователь

Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді қосу және азайту

Оқу мақсаты:

5.1.2.17бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

5.1.2.18бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

 бөлімдері бірдей   және  бөлімдері әр түрлі  жай бөлшектерді қосу азайту ережелерін   біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

Бөлімдері бірдей   жән...


3

Аменова Айнагуль,
Пользователь

МАТЕМАТИКАДАН ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ

Қазақстан Республикасының президенті Н.Ә.Назарбаев «Қазақстанның әлеуметтік жаңғыртылуы: Жалпыға Ортақ Еңбек Қоғамына жиырма қадам» атты мақаласында стратегиялық жаңғырту барлық саланы, сонымен қатар білімді де түрлендіруді қажет ететіндігін атап көрсетті. Математикалық сауаттылық сөйлеу және жазу мәдениетіне қоршаған ортаны және олардың заңдылықтарын баяндау, оны оқып үйренудің ғылыми бейнесін меңгерудегі басты құр...


1

Аменова Айнагуль,
Пользователь

«Квадрат теңдеулер» мектептегі алгебра курсының маңызды тақырыптарының бірі. Көптеген табиғи үдірістер мен құбылыстар, с.с. мазмұнды есептердің шығарылуы квадрат теңдеулерді шешуге келіп тіреледі.Теңсіздіктерді шешу, функцияларды зерттеу (функцияның нөлдерін, экстремум нүктелерін, өсу және кему аралықтарын табу), ең үлкен және ең кіші мәндерді табу есептерін шығару және т.б. жағдайларда квадрат теңдеулерді шеше білу қажеттігі туындайды. Сондай-ақ тригонометриялық, көрсеткіштік жән...


1

Аменова Айнагуль,
Пользователь

Қоспаларға берілген есептер

1) Теңіз суының құрамында 5% тұз бар. 80 кг теңіз суына ондағы тұздың концентрациясы 4% құрайтын болуы үшін қанша тұщы су құю керек?

Шешуі: тұщы су х кг болсын.

0,05·80=(80+х)·0,04

х=20

          &...


13

Аменова Айнагуль,
Пользователь

ХХІ ғасырда білімнің мақсаты мен міндеттері өзгерді. Әлемдегі ақпараттың көлемі үнемі артып келеді және оның әріқарай жинақталуы оқушылардың жүктемелілігіне алып келеді. Сондықтан бүгінгі таңда педагогтың міндеті оқушыларды білім мөлшерімен жабдықтау емес, білімді өз бетімен алу үшін құралдармен қамтамасыз ету болып табылады. 

І. МӘТІНМЕН, МӘЛІМЕТТЕРМЕН ЖӘНЕ КЕСТЕЛЕРМЕН ҚАЛАЙ ЖҰМЫС ЖАСАУ КЕРЕК

І.1. ТИІМДІ ОҚУДЫҢ ТӘСІЛ...


2

Аменова Айнагуль,
Пользователь

Оқытудың жаңа тәсілдері бүгінгі күнде аса қажетті. Талқылау тәсілдерінің төмендегідей жинағы бар: - Әңгіменің түрлері(топтық, әңгіме-дебат, зерттеушілік)

- Пікірталастар мен талқылауға арналған жаттығулар

- уақыт шеңбері

- балалар философиясы

-кемпірқосақ тобы

-қар үйіндісі

- жұптық әңгіме

- таңдалған үштік

- өкіл

- мозайка

- құндылықтар спектрі

- ыстық орындық

- қ...


3

Аменова Айнагуль,
Пользователь

Қазіргі заман талабына сай, әр мұғалім, өз білімін жетілдіріп, ескі бірсарынды сабақтардан гөрі, жаңа талапқа сай инновациялық технологияларды өз сабақтарында күнделікті пайдаланса, сабақ тартымды да, мәнді, қонымды, тиімді болары сөзсіз. Бұл жөнінде Қазақстан Республикасы «Білім туралы» Заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығ...


2

Аменова Айнагуль,
Пользователь

Ұстаздық қызмет – ұлы құрмет

«Ұстаздық – ұлы құрмет. Себебі, ұрпақтарды ұстаз тәрбиелейді. Болашақтың басшысын да, данасын да, ғалымын да, еңбекқор егіншісін де, кеншісін де ұстаз өсіреді. Өмірге ұрпақ берген аналарды қандай ардақтасақ, сол ұрпақты тәрбиелейтін ұстаздарды да сондай ардақтауға міндет»

                                      &...


5

Аменова Айнагуль,
Пользователь

2018 жылдың 6-7 сәуір күндері Қарағанды облысында білім беруді дамытудың оқу-әдістемелік орталығы «Біздің мүмкіндіктеріміз –2018» байқауының қорытынды кезеңін ұйымдастырып өткізді. Жеңімпаздар төрт номинация бойынша грамоталармен марапатталды.

  Жеңімпаздар:

«Ең функционалды сауатты команда»– Балқаш қаласы, С. Сейфуллин атындағы №7 МГ

«Бірлігі ерекше команда»– Қарқаралы ауданы, Жәутіков атындағы...


2