kz ru en

Авторизация


Участвует в обсуждении


Элементы 21—39 из 39.

Зейтова Анар,
Преподаватель

Топтар түрлі тәсілдермен құрылуы мүмкін. Кей кездері оқушылар достарынан  бірге жұмыс істеуін өтінеді, басқа жағдайларда кездейсоқ іріктеп алынған топтар құрастырылады. Ал кейде топтар жекелеген мүшелердің нақты бір мықты қасиеттеріне қарай құрылады.

Топтың қандай тәсілмен құрылғанына қарамастан, жаңадан құрылған кез келген топқа бір-бірімен жұмыс істеу сипатына, дағдылары мен стиліне икемделіп, бейімделуге уақыт талап етіледі. Табысты топтар осы айырмашылықтардың артықшылығын ...


10

Хизирова Маржанкул,
Преподаватель

Мақсаты: Оқушыларға ана тілі туралы қанатты сөздер, мақал-мәтелдер, өлеңдер, тапсырма түрлері арқылы ана тілінің қоғамдағы алар орнын, маңызын білдіру, сөздің құдіретін ұқтыру. Адамзат айнасы сөз екенін түсіндіре отырып, тіл өнерін бағалауды үйрету. Ана тілін құрметтеуге, өз ойын еркін, айшықтап жеткізуге баулып, саналы, рухани бай жеке тұлғаны тәрбиелеу. Көрнекілігі: тіл туралы қанатты сөздер, слайд, ойын түрлері, «Тіркестер алаңы», постер қо...


11

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Самуэль Мэйсон «Мектепке өзгеріс енгізу үшін ең алдымен  сол мектептің алғашқы ахуалын түсініп, келешекте қандай болғысы келетінін анықтау қажет деген». Мектепке өзгеріс енгізу үшін мектептің мықты және әлсіз жақтарын анықтау қажет. Жалпы көпшілік мектептерге тән проблема - оқу сапасын арттырудың қандай тиімді жолдары бар екенін табу. Бұл міндеттерді шешу үшін әр мұғалімнің күнделікті ізденісі арқылы барлық жаңалықтар мен қайта құру, өзгерістерге батыл жол ашарлық жаңа тәрбие...


15

Жапелова Замзагуль,
Преподаватель

Құрметті, оқырмандар! "Google-Сізге  көмекке келеді!" тақырыбында  курс  аштым. Осы  тақырып бойынша  қызығушылық танытып, үйренгім келеді  деушілер болса, курсқа  жазылыңыздар.Мынау  ссылка: http://bilimal.kz/me/courses/view?id=686 


14

Мукашева Назира,
Преподаватель

КММ №66 орта мектептің 2015-2016 оқу жылының  І жартыжылдықта атқарылған жұмысы жөнінде  ата-аналар алдындағы есеп беруі туралы ақпарат 2016 жылдың 5 қаңтарында КММ №66 орта мектептің директоры  Нурмуханов Б. Н. ата-аналар алдындағы 2015-2016 оқу жылының І жартыжылдықта мектеп ұжымының атқарған оқу-тәрбие жұмыстарының есебін берді. Мектеп директорының есебі мына сұрақтарды қамтыды: 1. Мектеп туралы жалпы мағлұмат, оқушы контингенті, мемлекеттік стандарт және оқушы к...


10

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Сыныбы: 10 «А»

Пән: алгебра

Сабақ тақырыбы: Күрделі функция туындысы. Тригонометриялық функциялар туындысы.

Сабақ мақсаты: Күрделі функция туындысы мен тригонометриялық функциялар туындыларын табуды үйренеді, өздерін критериалды бағалайды

Сабақтың типі: жаңа білімді игеру

Қолданылатын модульдер: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер»,  «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»,  «Оқыту үшін бағалау және оқуд...


12

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Өз тәжірибемде математика пәні бойынша үй  тапсырмасы буклетін жиі қолданамын Бұл оқушылардың білімдерін жүйелеу жіне кеңейту үшін тиімді зерттеу жобасы.Берілген сұрақтарға көз жеткізу үшін «Табыс критерийлері», оқушыларға веб-сайттарға кіріп қосымша материалдар көруге мүмкіндік беріледі. Әр тапсырманы аяқтағаннан кейін, оның күрделілік деңгейін анықтауға болады. Үй тапсырмасы буклетін бірнеше сабақ бұрын беріп, тарауды аяқтаған кезде жинап алуға болады. Мысалы, алгебра ...


8

Каденова Гулим,
Преподаватель

Құрметті әріптестер!!! Бұл блог біздің бір-бірімізбен тәжірибе аламаса отырып жұмыс жасауға көп септігін тигізеді деп ойлаймын. Өткізген ашық сабақтарымыз, оқу процесіндегі толғандыратын проблемалық мәселелерді осы блог арқылы шешеміз деп үміттенемін.


11

Жомартова Гулназ,
Преподаватель

Хочеться поделиться видеоматериалом о неделе географии прошлого года. Для просмотра перейдите по этой ссылке

.

Видео о неделе географии этого года в процессе обработки. 

А как вы проводите предметные недели? Насколько активно в них принимают участие ваши ученики?


19

Aсанова Индира,
Преподаватель

Мәнерлеп оқуды әр сабақта қолданып,талап етуге болады.

    Мысал келтірсек: Қазақ тілі  

    - Отан, ата-мекен, ата-баба, ұрпақ, қазан-ошақ, ағайын-туыс деген қасиетті сөздер. Осы сөйлемді тыныс белгілерін алып тастап оқысақ, сөйлем өзінің жеткізейін деп тұрған қасиетті ұғымынан мүлде алыстап, түсініксіз былдыр болып шығар еді. Немесе, «Бидайдың кеудесін көтергені – дақылының жоқтығы, жігіттің кеудесін көтергені – ақылын...


5

Зейтова Анар,
Преподаватель

Бүгінгі күн адамы игеруге тиісті, қазіргі уақыт қойып отырған экономикалық және азаматтық талаптар:

- Өзгерісті тез сезіне алуға мүмкіндік беретін білім;

- Болашақта білім алуға көмектесетін берік базалық білім;

 - Қажет метатанымдық, жоғары деңгейде ұйымдастырылған танымдық ойлау дағдылары;

- Таныс емес проблемаларды шешуде білім мен дағдыны қолдану тәжірибесінің молдығы;

 - Сенім мен ынтымақтастыққа негіз жасайтын ...


5

Сәуірбай Дінмұхаммед,
Преподаватель

Түрік еліндегі іс- тәжірибе

Ыстамбұлдың Сабиха Гогше әуежайына қондық. Жолсеріктерім өзіммен бірге оқитын Әл Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университетінің Философия және Саясаттану факультеті дінтану және мәдениеттану кафедрасының магистранттары. Жергілікті таксилердің біріне отырып атақты Таксим ауданына қарай шықтық. Жол бойы әсем табиғатты тамашалаумен келеміз. Қарағай, шыршалы қалың орман. Етектен басталып, төбелерге дейін жапсарласа салынған көп қабатты ғимараттар мен тұрғын үйл...


6

Аменова Айнагуль,
Преподаватель

Қазіргі заман талабына сай, әр мұғалім, өз білімін жетілдіріп, ескі бірсарынды сабақтардан гөрі, жаңа талапқа сай инновациялық технологияларды өз сабақтарында күнделікті пайдаланса, сабақ тартымды да, мәнді, қонымды, тиімді болары сөзсіз. Бұл жөнінде Қазақстан Республикасы «Білім туралы» Заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығ...


7

Aсанова Индира,
Преподаватель

Қай ұстаз болмасын өз шәкіртінің дұрыс сөйлеп, ойын шебер жеткізе білгенін қалайды. Бұл орайда қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдерінің рөлі ерекше деп ойлаймын.

Баланың сөз мағынасын, сөйлем мәнін ұғынуында мәнерлеп оқудың да маңызы зор.

Жалпы мәнерлеп оқу дегенде тек поэзияны ғана мәнерлеп оқи білу деп түсінбеуіміз керек. Мен өзімнің қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында әрбір қарапайым сөйлемді дұрыс нақышына келтіре оқи білу, әрбір кейіпкер сөзін сол кейіпкер бейнесі...


9

Хизирова Маржанкул,
Преподаватель

"Бала -күйсандық, оның тілін таба білу керек", - деген болатын қазақ ақыны Мағжан Жұмабаев.           Міне, ақын айтқандай, күйсандықтың бірде тілін тапсам, бірде шертуінен жаңылысып, баланың жанына үңілген сайын, нәзіктігіне таң қалып, әлі де ұғына алмай, "жұмбақ әлемде" келе жатқаныма біраз жыл болыпты. Әрине, әріптестерім бұл сөзіме ренжи қоймас, өйткені әр заман ағымының өз талабы бар.Соған орай, әр бала өз ортасына, өз заманына бейімделіп...


6

Abenov Damir,
Преподаватель

Мәдениет (латын. Cultura - өңдеу, егу деген сөзінен шыққан) – табиғат объектісіндегі адамның әрекеті арқылы жасалатын өзгерістер. Бұл сөзде адам еңбегінің ерекшелігі, оның адамның іс-әрекетімен байланыстылығы, адамның және оның қызметінің бірлігі негізделген. Кейіннен «мәдениет» деген сөз жалпылық маңыз алды, адам жасағанның бәрін де «мәдениет» деп атады. Осы ұғымда мәдениеттің мазмұнды белгілері, түсінігі көрсетілді. Мәдениет – адам жасаған «екінші т...


7

Садуова Жазира,
Преподаватель

Мектептің даму бағдарламасын жасау кезінде проблемалық талдауды пайдаландыңыздар ма? Өзіңіздің негізгі проблемаңызды осыдан шығарып алдыңыздарма? Алынған проблема бойынша  дамыту жоспарын құрамын деп ойлаймын . Ал сіздер қалай ойлайсыздар.


36

Аскарова Гульмира,
Преподаватель

Lesson Study- мұғалім  тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған, сабақтағы іс- әрекеттегі зерттеудің ерекше үлгісі болып табылатын  педагогикалық  тәсіл делінген.Осы тәсілді қалай тиімді етіп қолданар едіңіз? Ойларыңызбен  бөліссеңіздер.


112
 ‹ Предыдущая 1 2 Следующая ›